Padujoodikud

Ma olin kuulnud ja näinud küll, et ükskõik, mida sa kirjutad või teed, alati leidub neid tarkpäid, kelle jaoks on kõik oi kui vale ja kes nii paganama hästi teavad sinu elust kõiki detaile, mis sulle endalegi uudisena tulevad. Sellised maailmaparandajad võiks siis töötada kuskil, kus nad midagi muudaks ka, mitte lihtsalt niisama netis, ilma ühtegi fakti teadmata, ilkumas ja targutamas käia. Aga no millest me räägime? Nad ju on need ainukesed mõistusega inimesed. Ma ei hakka kellegi nimesid nimetama.

Küll on häda kui keegi on juurde võtnud, kellelgi on liiga ilus soeng, kellelgi liiga suur tagumik. Annad lapsele kommi – appi, suhkur on ju nii halb. Ei anna lapsele kommi – issand kui kitsi inimene. Jummel.

Laps paneb oma poekärusse ilusaid kirjusid alkohoolsete jookide purke(ei, me ei ostnud neist ühtegi), omg niikuinii vanemad alati ostavad megalt alksi ja laps vaatab, kuidas emps igal õhtul pudeli veini ära lahendab ja issi liitrite viisi õlut sisse kaanib. Ja kui sellisele inimesele vastata, et meie kodule lähimas Lidlis on alkohoolsed ja mittealkohoolsed joogid üpris kõrvuti ja laps nüüd küll ei tea, milline on limpsi purk ja milline alksi purk, siis ta muidugi teab, et ei need mingil juhul pole poodides kõrvuti. Muidugi tore ju kui inimese silmaring nii lai on, et ta kõiki maailma poode tunneb, aga seda vist ei tea, et siin Soomes toidupoodides näiteks veini ei müüdagi, sest lubatud on müüa vaid lahjat alkoholi. Sellest ka see, et väiksemates poodides valik pole väga suur ja neil ei ole mõtet teha eraldi suurt riiulivahet paarile sordile õllele ja siidrile. Aga mõned ju teavad maailmast kõike.

Enda teada olen ma veel 29ndat nädalat rase ja raseduse ajal üldiselt nagu alkoholi ei tarbita, ma siiani ei teadnud, et mul sellega probleeme oleks, aga ju siis mõni käib mulle iga õhtu tilgutiga veini veeni tilgutamas. Samuti ma ei tea, et Ilja jube suur õllekulistaja oleks, aga ju ma siis ei tunne teda piisavalt, käib vist salaja poe taga joomas, mulle pole veel vahele jäänud.

Ma mõtlen, et jube mugav on vist niimoodi elada, nagu need Einsteini ajudega kommentaatorid. (Einsteinil kusjuures oli ajust parietal operculum puudu ja seetõttu sai inferior parietal lobe kasvada 15% suuremaks, mis võimaldas tal numbrite maailmast paremini aru saada) Aga küll neil on mugav, ei pea kunagi kedagi tundma õppima, kohe näed inimest või ühte tema kirjutatud lauset ja tead juba kõike, oleks mul ka nii. Nii vist ei satuks küll kunagi mingite petturite ohvriks.

Käis metsas salaja õlle libistamas

Grillivad õlle kõrvale vorste

Appi, kõrvaklapid ka veel peas, nkn kunagi ei kuula, mida laps räägib :O

( tegelikult kirjutasin koodi ja lõpetasin oma pisikest js projekti, Ilja chillis Dompsuga)

Ootan, et halvaks läheks, siis ei pea veini ostma

Kuidas võõrad inimesed meid küll nii hästi tunnevad? Mis on nende laia silmaringi saladus?

2 kommentaari “Padujoodikud

  1. Mm, need kirsid! Just hommikul sõin, aga nüüd tahaks veel ju 😀

    Aga jaa, blogi kirjutades peab alati olema valmis selleks, et lugeja loeb igast asjast välja ikka täpselt seda, mida ta ise tahab ja sinna ei saa midagi parata. Muidugi suurem osa suudab natuke loogiliselt mõelda, aga siis on see väike protsent, kes käib juskui ainult selle mõttega blogi lugemas, et kas on nüüd mõni sõna, lause või mõte, millest kinni haarata ja mingit draamat või intriigi välja võluda.

    Ma teen anonüümsete halvustavate või ajuvabade kommentaaridega alati nii, et kui viitsin vastata, siis lasen üles ja kui kohe tabavat vastust pähe ei tule, siis läheb otse spämmi. Mida aeg edasi, seda rohkem kommentaare spämmi läheb. Ei viitsi oma aega isegi mitte raisata nende peale.

    Meeldib

    1. Ma tahaks ka veel kirsse, nii head 😛 Herneid tahaks ka 🙂
      Sellest, et selliseid inimesi leidub, olen ma aru saanud jaa 😀 Ma siin blogimaailmas alles päris uus ja see oli esimene kogemus sellisega, usun, et tulevikus ma ka õpin neist vähem välja tegema 😛

      Liked by 1 person

Lisa kommentaar